Onze rekening

Wij begrijpen dat patiënten hun zorgverlener kiezen op basis van vertrouwen. Persoonlijk contact is hierin onmisbaar. Daarom versturen wij onze rekeningen voor behandelingen direct vanuit onze eigen praktijk. Hier gebruiken we de software van Payt voor. De software maakt het voor u mogelijk om uw rekeningen terug te vinden in een persoonlijke online omgeving (hier heeft u geen account voor nodig), eenvoudig uw rekeningen met iDEAL te betalen en te communiceren met de praktijk wanneer u vragen heeft over uw rekening of een betalingsregeling wilt treffen.
Vergoeding van uw zorgverzekeraar
Op de rekening die u van ons ontvangt staat duidelijk aangegeven welk bedrag vergoed wordt door de zorgverzekeraar. Dit is afhankelijk van uw leeftijd, type behandeling en de voorwaarden van uw verzekeraar. Heeft u een vraag over de vergoeding van uw zorgverzekeraar? Neem dan direct contact op met uw eigen verzekeraar.
De werkwijze van onze praktijk
De standaard werkwijze van onze praktijk is dat wij uw behandeling eerst indienen bij uw verzekeraar. Het deel dat niet door uw verzekeraar wordt vergoed brengen we vervolgens bij u in rekening. U heeft vervolgens 14 dagen om de rekening te voldoen. Dat kan u doen door gebruik te maken van de digitale betalingsmogelijkheden, zoals iDEAL. Hebben wij nog geen of een oud e-mailadres van u, maar wilt u wel graag uw rekeningen via de mail ontvangen? Geef uw e-mailadres dan z.s.m. aan ons door.
Veilig digitaal
Al uw persoonlijke gegevens staan in een streng beveiligde omgeving. De software van Payt is gecertificeerd (NEN7510), waardoor u er op kunt vertrouwen dat Payt adequaat en veilig omgaat met uw gegevens.

Je afspraak bij ons

Indien het je niet lukt te afspraak na te komen, verzoeken wij je dit tenminste 24 uur van te voren (telefonisch) en 48 uur (per e-mail), door te geven.

Wij hanteren de volgende tarieven:

Eerste keer een afspraak niet nakomen

Een keer een afspraak vergeten kan gebeuren. Daarom zullen wij, uit coulance, de eerste keer niet in rekening brengen. Echter, is deze afspraak 30 minuten of langer, zijn wij genoodzaakt € 1,- per geplande behandelminuut in rekening brengen.

Tweede en derde keer afspraak niet nakomen

Bij een tweede en derde keer een gemaakt afspraak niet nagekomen zullen we € 2,- per gereserveerde minuut in rekening brengen.

Vierde en vijfde keer afspraak niet nakomen

Bij een vierde en vijfde keer een gemaakte afspraak niet nakomen zullen we € 3,- per gereserveerde minuut in rekening brengen.

Zesde keer een afspraak niet nakomen

Als u zes keer een gemaakte afspraak niet nakomt zal u op zoek moeten gaan naar een andere tandartspraktijk.

Als er een nota volgt uit een niet nagekomen afspraak zullen alle verdere afspraken uit de agenda gehaald worden. De nota dient per PIN of overschrijving voldaan te worden voordat er vervolg afspraken gemaakt kunnen worden. Voor het maken van een nieuwe afspraak dient u zelf contact op te nemen met Glimlach! Tandzorg.